چه نکاتی برای حفظ ایمنی عرشه ی چوب پلاست لازم است؟
نوشته شده توسط : ون وود

همیشه عرشه یا حیاط خود را تمیز کنید. از ریزش برگ، گرده، خاک و بقایای آنها جلوگیری کنید. همانطور که قبلاً ذکر شد، اینها می توانند باعث رشد قارچ روی عرشه شما شوند. اگر مشاهده کردید که لکه هایی در حال ایجاد کپک هستند، بلافاصله آنها را با یک برس بشویید. با این حال، مطمئن شوید که به کف شما آسیب نرسیده است.

عرشه چوب پلاست خود را خشک نگه دارید. اگرچه پوشش کامپوزیت رطوبت را جذب نمی کند، اما همچنان می تواند محل پرورش جلبک ها باشد، زیرا رطوبت می تواند رشد آنها را تسریع کند. همچنین مهم است که کف پوش خود را در زمستان خشک نگه دارید. نه تنها احتمال سر خوردن افراد را کاهش می دهد بلکه می تواند از عرشه شما نیز محافظت کند. اگر یخ در حیاط شما انباشته شده است، حتماً از روش های ساینده برای از بین بردن آنها استفاده کنید.

از فرش های بدون لغزش استفاده کنید. اگر مراقبت های لازم را انجام داده اید که کف شما لغزنده نباشد و هنوز هم لغزنده است، می توانید به جای آن از برخی فرش ها و تشک های لاستیکی استفاده کنید. این کمک بزرگی در فصل زمستان و باران است که معمولاً کف پوش ها مرطوب هستند.

تابش نور می تواند از لغزش و سقوط روی عرشه های کامپوزیت جلوگیری کند. تمیز کردن منظم با آب و صابون یا پاک کننده کف پوش خطر لغزندگی سطح عرشه را کاهش می دهد.

خوشبختانه، برای کسانی که از کف پوش های چوب پلاستیک استفاده می کنند، اصلا جای نگرانی نیست. در حقیقت، عرشه چوب پلاست بیش از این ها برای چالش ها آماده شده است تا در مقابل سرمای شدید زمستان و باران های سیل آسا مقاومت داشته باشد و ایمن باشد.

برای اطلاعات بیشتر در خصوص چوب پلاست و مشاهده ی نمونه پروژه ها به ون وود مراجعه فرمایید.

 





:: برچسب‌ها: چوب پلاست ون وود , عرشه ی چوب پلاست , کف پوش چوب پلاست , نمای چوب پلاست ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: